bg pit kompetencje w turystyce

Ważne !

               Przedsiębiorco, skorzystaj ze zdalnej formy szkolenia i doradztwa! 

               W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego, zachęcamy przedsiębiorców do korzystania z usług rozwojowych (szkoleń i doradztwa), realizowanych przez firmy szkoleniowe/doradcze, akredytowane w Bazie Usług Rozwojowych jako usługi zdalne. Usługi zdalne świadczone są z wykorzystaniem rozwiązań teleinformatycznych, w czasie rzeczywistym.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała „Wytyczne dotyczące standardów świadczenia usług rozwojowych metodami zdalnego dostępu oraz monitoringu takich usług”
https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/aktualnosci-bur-zwiazane-z-pandemia

  —————————————————————————————————————————————-                

                  Rekrutacja przedsiębiorców do udziału w projekcie odbywa się w sposób ciągły i przewidziana jest do końca 2021r. lub do wyczerpania funduszy, przeznaczonych w ramach projektu dla przedsiębiorstw, na refundacje kosztów szkolenia/doradztwa. O zmniejszającej się dostępności funduszy będziemy informować w komunikatach.  Weryfikacja złożonych wniosków i ocena, czy przedsiębiorstwo spełnia kryteria kwalifikujące do udziału w projekcie prowadzona jest sukcesywnie po złożeniu wniosku do Operatora – Polskiej Izby Turystyki. Nie określamy limitu liczby pracowników, kierowanych na szkolenie ani limitu kwoty refundacji dla jednego przedsiębiorstwa – chcemy jednak aby z projektu skorzystało jak najwięcej przedsiębiorstw.

    —————————————————————————————————————————————-

                    Ustawa o imprezach turystycznych w praktyce!

                    Zachęcamy do udziału w szkoleniach i w usługach doradczych dotyczących najczęściej zgłaszanych przez firmy turystyczne problemów dotyczących stosowania ustawy z dnia 24 listopada 2017 r.o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.Proponowane tematy szkoleń:

Szkolenie 1: „Praktyczne aspekty umów o usługi turystyczne, które zawierasz z klientami – sprawdź umowy które TY stosujesz”

  1. Treść umowy o udział w imprezie turystycznej (elementy umowy indywidualnie uzgodnione oraz nieuzgodnione z podróżnym) – czego agent nie powinien powiedzieć podróżnemu w rozmowie sprzedażowej .
  2. Klauzule niedozwolone w umowach o udział w imprezie turystycznej.
  3. Zmiany umowy o imprezę nie wymagające zgody podróżnego; zmiany umowy o imprezę za zgodą podróżnego.
  4. Specyfika umów B2B (na tle konsumenckich umów o udział w imprezie turystycznej).
  5. Zmiany w umowie agencyjnej związane z ustawą o imprezach turystycznych.

Szkolenie 2:„Stosowanie przepisów ustawy w praktyce – co powinieneś wiedzieć aby uniknąć kłopotów”

  1. Typowe błędy w stosowaniu przepisów ustawy o imprezach turystycznych
  2. Impreza turystyczna a powiązane usługi turystyczne: podobieństwa i różnice
  3. Zmiany w zasadach odpowiedzialności wobec podróżnych organizatora i agenta
  4. Kiedy hotel staje się organizatorem turystyki lub przedsiębiorcą ułatwiającym nabywanie powiązanych usług turystycznych (zwłaszcza nieświadomie)
  5. Kiedy przedsiębiorca (głównie agent) wchodzi „w buty” przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych lub organizatora turystyki
  6. Wyłączenie spod ustawy imprez niekomercyjnych, okazjonalnych, dla ograniczonej liczby podróżnych

Szkolenie 3:  „Klient nasz Pan – w praktyce stosowania przepisów ustawy, czyli czy zawsze klient ma rację?”

  1. Obowiązki i uprawnienia podróżnego i organizatora w razie wadliwości imprezy
  2. Zakres obowiązku udzielenia pomocy podróżnemu, który znalazł się w trudnej sytuacji 
  3. Typowe reklamacje podróżnych i nowe procedury ich rozpatrywania
  4. Skutki prawne wystąpienia przed lub w trakcie imprezy nadzwyczajnych i nieuniknionych okoliczności (dawniej „siła wyższa”).
  5. Jak ustrzec się przed wyłudzeniem zadośćuczynienia za „zmarnowany urlop”.



Share on print
Drukuj

Ostatnie komunikaty

Dla przedsiębiorców

Ważne !

               Przedsiębiorco, skorzystaj ze zdalnej formy szkolenia i doradztwa!                 W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego, zachęcamy przedsiębiorców do korzystania z usług rozwojowych (szkoleń i

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.