Polska Izba Turystyki informuje, że istnieje możliwość dofinansowania w 80% kosztów szkolenia, związanego z prowadzeniem działalności w sytuacji Covid-19.
ZAPRASZAMY!
Proponowany ramowy program szkolenia:
Obsługa klienta w Biurze Podróży w nowych warunkach rynkowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach COVID-19
- jak prezentować ofertę biura podróży w warunkach COVID-19
- jak tworzyć materiały informacyjne w social media i w Internecie;
- jak wykorzystać Facebook i Instagram w działalności biura podróży;
- jak wysyłać oferty mailem, stosując również automatyzację mailingu;
- jak utrzymać klienta i kontynuować z nim współpracę;
- jak zadbać o warunki bezpieczeństwa klientów przy ich obsłudze w biurze oraz podczas imprez turystycznych, w środkach transportu, w hotelu w warunkach COVID-19.
Szkolenie 16-to godzinne, zdalne w formie webinarium (4 sesje po 4 godz. lekcyjne). Koszt szkolenia – 1000 zł. Szkolenie prowadzone przez trenerów turystyki! Po uzyskaniu dofinansowania koszt szkolenia może wynieść 200,- zł od osoby.
W Bazie Usług Rozwojowych PARP – https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ – wykonawcy szkoleń publikują szczegółowe informacje: programy, harmonogramy, terminy proponowanych szkoleń.
W przypadku zainteresowania udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt pod numer telefonu: 22 826 55 36 lub na adres mailowy: kompetencjewturystyce@pit.org.pl.