NOWE SZKOLENIA – OBSŁUGA KLIENTA W WARUNKACH COVID-19

Polska Izba Turystyki informuje, że istnieje możliwość dofinansowania w 80% kosztów szkolenia, związanego z prowadzeniem działalności w sytuacji Covid-19.

            ZAPRASZAMY!

Proponowany ramowy program szkolenia:

Obsługa klienta w Biurze Podróży w nowych warunkach rynkowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach COVID-19

  • jak prezentować ofertę biura podróży w warunkach COVID-19
  • jak tworzyć materiały informacyjne w social media i w Internecie;
  • jak wykorzystać Facebook i Instagram w działalności biura podróży;
  • jak wysyłać oferty mailem, stosując również automatyzację mailingu;
  • jak utrzymać klienta i kontynuować z nim współpracę;
  • jak zadbać o warunki bezpieczeństwa klientów przy ich obsłudze w biurze oraz podczas imprez turystycznych, w środkach transportu, w hotelu w warunkach COVID-19.

Szkolenie  16-to godzinne, zdalne w formie webinarium (4 sesje po 4 godz. lekcyjne).  Koszt szkolenia – 1000 zł. Szkolenie prowadzone przez trenerów turystyki! Po uzyskaniu dofinansowania koszt szkolenia może wynieść 200,- zł od osoby. 

W Bazie Usług Rozwojowych PARP  – https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ – wykonawcy szkoleń publikują szczegółowe informacje: programy, harmonogramy, terminy proponowanych szkoleń.

W przypadku zainteresowania udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt pod numer telefonu: 22 826 55 36 lub na adres mailowy: kompetencjewturystyce@pit.org.pl.

Moja praca w turystyce – wzrost kompetencji pracowników sektora turystycznego
Projekt został opracowany w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Realizacja projektu została sfinansowana przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 

Aplikuj w ramach programu "Moja praca w turystyce..."

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.