WAŻNE:
Informujemy, że w ramach projektu, istnieje możliwość zorganizowania dla przedsiębiorstw sektora turystyki szkoleń lub usług doradczych dotyczących skutków prawnych, nadzwyczajnych i nieuniknionych okoliczności zaistniałych przed, lub w trakcie imprezy, zasad i procedur obsługi klienta w warunkach pandemii COVID-19.
Dofinansowanie wynosi do 80% kosztów szkolenia i/lub doradztwa.
Po dalsze informacje zapraszamy: tel. 22 8265536 lub na adres mailowy: kompetencjewturystyce@pit.org.pl
UWAGA:
Od stycznia 2021 r. PIT jako operator może dofinansować szkolenie z tematyki (podajemy program ramowy – przykładowy):
Obsługa klienta w Biurze Podróży w nowych warunkach rynkowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach COVID-19
- jak prezentować ofertę biura podróży w warunkach COVID-19
- jak tworzyć materiały informacyjne w social media i w Internecie;
- jak wykorzystać Facebook i Instagram w działalności biura podróży;
- jak wysyłać oferty mailem, stosując również automatyzację mailingu;
- jak utrzymać klienta i kontynuować z nim współpracę;
- jak zadbać o warunki bezpieczeństwa klientów przy ich obsłudze w biurze oraz podczas imprez turystycznych, w środkach transportu, w hotelu w warunkach COVID-19.
Szkolenie 16-to godzinne, zdalne w formie webinarium (4 sesje po 4 godz. lekcyjne). Szkolenie prowadzone przez trenerów turystyki!
Szczegółowe informacje dot. proponowanych szkoleń publikowane są przez wykonawców szkoleń w Bazie Usług Rozwojowych PARP – https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/
UWAGA: Po złożeniu wniosku o dofinansowanie z funduszy unijnych (pozyskanych przez PIT dla branży turystycznej) koszt szkolenia może wynosić tylko 200 zł. od osoby.
Zapraszamy do skorzystania z dofinansowania i udziału w szkoleniu.
Dalsze informacje i wyjaśnienia:
kompetencjewturystyce@pit.org.pl, tel. 22 826 55 36